Van Aqaba tot Gorinchem - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Erik Vosmeijer - WaarBenJij.nu Van Aqaba tot Gorinchem - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Erik Vosmeijer - WaarBenJij.nu

Van Aqaba tot Gorinchem

Blijf op de hoogte en volg Erik

04 Mei 2014 | Nederland, Gorinchem

Zaterdagochtend hebben we een boottocht gemaakt op de Rode Zee. We konden niet te ver het water op omdat in de Rode Zee de grens loopt met Israël, Egypte en Saudi Arabië. We hebben op een paar plekken kunnen snorkelen. Aan het eind werden we getrakteerd op eeen heerlijke barbeque aan boord.
Na de lunch zijn we in de middag terug gereden naar het hotel in Madaba, bekend van de eerste nacht.

Daar hebben we afscheid genomen van de jordanese gids.
'S Avonds met bijna de hele groep (1 zieke) uit eten geweest en afscheid genomen van van de reisleidster met speech en envelop.

Vanochtend ging om half vijf (half vier in Nederland) de wekker.
Om vijf uur vertrek vanaf het hotel en om half acht vliegen.

Het was een mooie reis met vele hoogtepunten. De groep was erg gezellig voor jong en oud. De reisleidster was erg goed.

We zijn weer thuis en gaan morgen weer aan het werk ;-(

Tot de volgende reis

• 05 Mei 2014 - 11:52

Albert-Jan:

En dat allemaal gedaan en geschreven door mijn kleine broertje (echt waar) die nog niet zo heel lang geleden vakantie zo ongeveer een rare tijdsbesteding vond en liever met de vrachtwagen de wereld introk....

• 13 Mei 2014 - 21:39

Emilie:

Een erg late reactie van mijn kant....., maar wat ontzettend leuk om weer een reisverslag van jullie te lezen!!