De eerste dag Zuid Afrika - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Erik Vosmeijer - WaarBenJij.nu De eerste dag Zuid Afrika - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Erik Vosmeijer - WaarBenJij.nu

De eerste dag Zuid Afrika

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

08 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Graskop

Beste allemaal,

We zijn in Zuid Afrika waar we een rondreis gaan maken. Wederom met een Sawadee groep. Twaalf ouders en tien kinderen.
We zijn gisteravond aangekomen in Johannesburg na tienenhalf uur vliegen.
Vandaag was ook nog een reisdag. Goede gelegeheid om de groep te leren kennen.
Onderweg hebben we een oud goudzoekersdorp bezocht. Het dorp is gerestaureerd en nu een openlucht museum.
We hebben uitleg gekregen over het goudzoeken. Er is hier in de rivier slechts acht jaar naar goud gezocht (1873-1881)
Daarna is mijn goud gaan delven door mijnbouw.
We hebben helaas te weinig goud gevonden om mee te nemen.

Morgen gaan we weer verder. Dan staat er voor de kinderen een rangerscursus op het programma.
Als we morgen wifi hebben zullen we daar over vertellen.

• 08 Augustus 2014 - 20:03

Joke:

Hoi Erik, Nicole en Mark,

dit klinkt goed en avontuurlijk! Wij vertrekken morgen voor 2 weken naar Italie, kunnen jullie avonturen dus helaas niet meer lezen. Veel plezier in elk geval!

Joke, Menno en Barbera

• 08 Augustus 2014 - 20:30

Henny Bauwens:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu maar lekker genieten van Zuis Afrika. xx

• 09 Augustus 2014 - 11:21

G.en W.Prins:

leuk weer zo op de hoogte te blijven en het klinkt veelbelovend.
    groeten uit het mini-asiel.

• 11 Augustus 2014 - 19:15

Mariette:

Hallo jongelui,

Dat klinkt als een goed begin. Wij vertrekken woensdagochtend vroeg naar Praag en gaan daarna richting Reuzengebergte in het noorden van Tsjechië dus we zullen niet veel meer van jullie verhalen meekrijgen de komende weken, maar dat zal jullie pret niet drukken, geniet ervan in dat prachtland!

Hartelijke groeten van Rien, Mariette, Luuk en Koen

• 12 Augustus 2014 - 00:28

Elly :

Leuk om weer mee te mogen genieten, kijk uit naar het volgende verslag. Veel plezier met de groep.

• 12 Augustus 2014 - 09:22

Wendy Kobessen:

Hallo Nicole, Erik en Mark,
    Hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan:)!!
    Groetjes Aj en Wendy