Weer thuis - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Erik Vosmeijer - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Erik Vosmeijer - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

10 Augustus 2013 | Nederland, Gorinchem

Donderdagavond hebben we het afscheidsdiner gehad met toespraken voor en van onze gids Rodrigo. Naast de fooi heeft hij ook een aantal aangebroken potten Nutella gekregen. Hij eet dat niet op brood, maar lepelt het zo uit de pot.
Nicole is vrijdag vroeg opgestaan om met een paar reisgenoten naar het strand in het dorp te gaan waar vis aan land werd gebracht en verhandeld. Helaas waren er geen haaien gevangen zoals de dag ervoor. Toch een leuke belevenis.
Om 10 uur werden we met de gebruikelijke pickup taxi's volgeladen met onze bagage naar het dorp naar het hotel van de Shoestring groep. Daarvandaan vertrokken we met onze privebus. Een aantal van de groep was al ziek en hadden voor vertrek al overgegeven. Aangekomen op het vliegveld was een derde van de groep in meer of mindere mate ziek. Wij drietjes hadden geluk en geen last.
Vanaf het vertrek bij het hotel totdat we thuis we thuis waren zijn we 22 uur onderweg geweest. De vakantie zit er op.

We hebben deze blog met heel veel plezier gemaakt. We zien ook dat de verslagen veel gelezen zijn. We hebben erg genoten van alle reacties en willen iedereen daarvoor bedanken.

Misschien maken we de volgende vakantie weer een blog.
Wanneer dat is en waar we dan zijn is nu nog de vraag.

• 11 Augustus 2013 - 10:24

Jolanda:

Welkom thuis! Ik heb van jullie verhalen genoten.

• 11 Augustus 2013 - 21:11

Mariette:

Hee wereldreizigers,
    Wij zijn vandaag thuis gekomen van een weekje Drenthe, lang niet zo spannend als jullie reis maar ook erg leuk. Goed dat jullie er weer zijn en wat fijn dat jullie niet ziek zijn geworden. Jullie magen zijn ook wel wat gewend zo onderhand he!!
    Groeten,
    Mariette

• 24 Augustus 2013 - 19:23

Joke Timmers:

Ha vakantiegangers,

de overgang zal wel groot zijn... Maar wat een prachtige reis hebben jullie erop zitten!

Geweldige ervaringen die je niet snel zult vergeten!

Ik vond het ontzettend leuk om het blog te lezen, hou het er in het vervolg dus maar in, zou ik zeggen.

Wij hebben ons reisje Italie er ook op zitten. Natuurlijk lang niet zo uitheems, maar gelukkig gaf Barbera het een 11! En dat hing samen met het meer, het zwembad met diverse glijbanen, de animatie (ook leuk voor de moeders: de gespierde en topfitte Giovanni - kom je toch ook niet dagelijks tegen en het loopt hier in huis zeker niet rond), en rodelen!

Zag dat er ook nog een fotoalbum is; dat ga ik nu bekijken!

Bedankt!

Joke